lördag 26 maj 2012

Pingst!

Hej!

Vilka härliga dagar vi har! Det känns  nästan som att sommarlovet har börjat trots att det är tre veckor kvar! Imorgon väntar mors-dag och konfirmation för oss. Jag tänkte klä mig i min rosa linneklänning, en tunn stickad kofta och nya vita Converse. Dessa hänger just nu och väntar i sovrummet. Det blir lite längre mellan inläggen nu, jag försöker att vara ute och njuta av trädgården så mycket som möjligt. Det är så vackert så det gör ont just nu!!



Ha en skön kväll!

Kram M

4 kommentarer:

  1. Åh så fina kläder!!!! Som en riktig dröm:))
    Önskar dig en fin dag imorgon.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Visst är det helt underbart, det känns verkligen som sommaren är här nu. Vilken härlig blogg du har med många inspirerande bilder, jag har för någon månad sedan också gett mig in i blogg världen, min blogg befinner sig ännu i nybörjarfasen :)) Kram Frida

    SvaraRadera
  3. pleasant stay! :)

    SvaraRadera