torsdag 12 april 2012

Finfina presenter

Hej!

Oj vad denna vecka gick fort! Mycket har jag hunnit med ändå, jag har arbetat med företaget nu i två dagar, men nu ska jag skicka iväg de sista paketen för denna vecka och ta lite lov! Inte direkt ligga på soffan-lov (ska försöka liiite sådant också) nej listan är lång! Färg är inhandlad till klädkammaren så den ska jag försöka hinna så långt som möjligt med! Sedan fortsätter rensningen, den eviga!


Ullpläd William i pärlgrått från Himla

Ljusrosa converse


Thékanna från Höganäs keramik

Förra veckan fyllde jag år :) Jag fick fina presenter! Bland annat en biljett till föreställningen Ljust & Fräscht i november! En efterlängtad thékanna från Höganäs, en ullfilt från Himla, ett par rosa Converse (present från mig själv :))  och några flaskor med bubbel. Tack till alla!

Kram M

7 kommentarer:

  1. Vilka fina presenter du fick! Ullfilten var underbar:)
    I påskägget fick jag biljetter till ljust & fräscht, så vi ses där:)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Conversen får mej att tänka på mjukglass...underbara !!

    Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Måste fråga efter att ha surfat runt den senaste timmen och kammat noll...Var har du köpt de UNDERBARA Conversen? jag har varit tveksam till vilken färg jag vill ha och nog provat 10 olika färger men inte hittat rätt. Men nu är jag förälskad!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hittade inte heller denna färg någonstans längre! Så jag blev jätteglad när jag fann ett par helt nya på Tradera! Så spana där!

      Radera
  4. Grattis i efterskott! Fina presenter du fick!:)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Superfina presenter! Grattis i efterskott!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Åh så fina ting! Grattis i efterskott!

    SvaraRadera