torsdag 19 januari 2012

Lite sovrum

Hej!

Tack för era kloka åsikter om det här med dagislämning! Det känns så skönt att läsa vad ni skriver, för det är precis så jag tänker. Det gör ont i hjärtat att lämna när hon är så ledsen, men jag vet att det går över snabbt, i morse började hon leka direkt jag gått (såg jag genom fönstret).


Jag blir verkligen glad att så många tar sig tid att lämna en liten hälsning! Och glad bli jag också över att så många kikar in hos mig dagligen och även att så många följer mig via bloglovin!


Idag lite bilder från sovrummet. Det är enkelt i sig. En vit bas. Några korgar till förvaring (finns i min butik). En stor spegel med en ljusslinga som skapar det där lite mysiga. Min nya klänning från Sid & Sally som jag beställde innan jul. Inte så mycket mer!

Ha en skön torsdag! imorgon är det fredag, ses då!

Kram M

15 kommentarer:

  1. Harmoniskt och fint precis som det ska vara i sovrummet;) kram

    SvaraRadera
  2. Herlig soverom, som resten av huset deres :) Klem Anette

    SvaraRadera
  3. Skönt att det känns lite bättre med lämningen, min lilla Tindra var precis likadan och det var så fruktansvärt jobbigt men idag slänger hon sig i armarna på fröknarna och vinkar till mig i fönstret när jag går mot bilen.

    Underbara bilder från sovrummet!

    SvaraRadera
  4. Oh vad många loppisfynd du har gjort. Det är så roligt att fylla på med sådant som inte behöver, eller hur?!
    Ha en skön kväll
    AC

    SvaraRadera
  5. Det är så fint med en ljusslinga runt en sån där stor spegel tror jag måste införskaffa mig en ljusslinga! :)

    Ja lämna på dagis är inte helt lätt. Mina trillingar fick jätte bra kontakt med en yngre dagisfröken så när de var lite ledsna kröp de upp i knät på henne så att jag kunde gå! Härligt att du kikade in och såg henne leka!

    SvaraRadera
  6. Hej,

    i copied your mirror lightning;-) i hope this is o.k. for you. I saw it last year in your entry and found it wonderfull

    Kram

    Mareike

    SvaraRadera
  7. Enkelt är oftast det finaste, så härlig känsla i ditt sovrum!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  8. I love your bedroom! It looks sooo good! Can you tell me where I can find this baskets?

    hugs

    Martina

    SvaraRadera
  9. Fint och lugnt! Känner att sovrummet är det svåraste att "få till" här hemma hos oss... Tur att det finns så många härliga bloggar som inspirerar :)

    Kramar från Sold :)

    SvaraRadera
  10. Hej!

    Usch, det måste vara hemskt när ens liten blir ledsen. Och man måste lämna den lille.
    Jag kommer dit en dag jag också och kan tänka mig att det gör ont i hela sig.
    Hoppas det ger sig snart så det slipper skära i ditt hjärta. De har ju inte så tokigt på dagis.

    Vilket underbart sovrum. Oj, oj så fint!

    Önskar dig och dina en trevlig helg! Kram Maria

    SvaraRadera
  11. vilken jätte fin blogg du har!

    trevlig kväll!

    SvaraRadera