söndag 20 november 2011

Stjärnor

God förmiddag!

Hoppas att ni har haft en skön helg så här långt!

Jag har fullt upp med att hinna ta fram allt julpynt, städa och snygga till hemmet! Just nu ser det, hmmm, inte direkt strålande ut! Klädhögar, leksaker, kuddar och lampfötter om vartannat. Men på tisdag ska det nog vara i toppskick! ;-)



Jag har inte varit så förtjust i pappstjärnor på fot tidigare, men eftersom det var så svårt att hitta någonstans att fästa de hängande i då vi har rullgardiner, så fick det bli på lampfot ändå. Och jag tycker det passade riktigt bra i våra sovrum uppe. Nere däremot blir det stora, riktigt spetsiga stjärnor som vanligt. Jag satsar hellre på julstjärnor än på ljusstakar. Hur gör ni?

Kram M

10 kommentarer:

  1. Så mysigt att man äntligen får börja julpyssla. Jag håller med dej, tar också hellre julstjärna än ljusstakar! Lycka till med reportaget. / Anna

    SvaraRadera
  2. Ser så mysigt ut.....kaninen på den röda pallen är ju underbar. Kram

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Det blev jättefin med stjärnan! Jag gör som du - satsar på stjärnor, tycker de lyser så fint.
    Kram Sofi

    SvaraRadera
  4. det var faktiskt flera år sen jag hade ljusstakar..me like stars=9
    ha det så bra!

    SvaraRadera
  5. Men vilket mysigt rum! Och stjärnan är jättesöt! Ha en trevlig vecka! Kram!!

    SvaraRadera
  6. Hallojs!

    Tycker om både stjärna och stakar, beror precis på hur det ser ut i rummet, stort eller litet, ljust eller mörkt!?
    I ditt fönster var det ju jätte fint! Passade perfekt där!

    Hade så bra!

    Kram kram från mig

    SvaraRadera
  7. Ja jag tycker också om de vita stjärnorna. Det blir ett så mysigt sken. Lilltjejens rum är ju bara för sött, så fin tapet.
    Kram på dej

    SvaraRadera
  8. Älskar julstjärnor!!

    SvaraRadera
  9. Åh det ser så mysigt ut i Theas rum! Underbart & jag tycker det blev sött med stjärnan i fönstret!

    Kram Jes ♥

    SvaraRadera
  10. vilket fint rum. Jag har alltid adventsstjärnor inga "vanlig adventsljusstakar" med elektriska ljus. Det finns ju så många vackra adventsstjärnor att välja på.

    SvaraRadera