måndag 31 oktober 2011

Loppiskopp



Jag har varit lite dålig på att visa er mina senaste loppisfynd, så nu måste det bli bättring på det! Jag hittade dessa söta koppar i lördags för sex kronor styck inklusive fat :-) Det fanns fem stycken och alla blev mina. Igår hade jag några vänner här hemma på visning av klädmärket Pomp de Lux, förövrigt ett helt underbart märke! Jag beställde en massa fint till barnen, åh om det ändå hade funnits lika mycket fint till oss mammor! Kaffet serverades i mina nya koppar tillsammans med diverse hembakat som till exempel filmjölkslimpa. En limpa man kan variera i all oändlighet, min innehöll russin, linfrö, müsli, solrosfrön, hasselnötter m.m.

Kram M

6 kommentarer:

  1. Härliga koppar♥ har ett sådant fat i min ägo som jag bara har till at syälla ett blockjus på. Älskar vitt och blått porslin.
    Ha det så underbart

    SvaraRadera
  2. Jättesött:)

    Så länge sen jag bakade matbröd. Ska iofs göra det i veckan, men det ska säljas på marknad...Ja,ja. Får passa på att lägga undan till mig själv:)

    SvaraRadera
  3. Åh vilka vackra koppar, och snygga foton! Gillar den där gammelrosa färgen på den härliga mössan du har, dras mer å mer till den färgen och så huset ditt, hur vackert är inte det!? mari.

    SvaraRadera
  4. Hej Miriam! Vilken kamera andvänder du, samt objektiv? Du tar riktigt fina bilder. Blir jätteglad om du tar dej tid att svara! Mvh L

    SvaraRadera
  5. Ååh va trisst att jag inte kunde komma denna gång :(
    Jättefina koppar, påminner om musselmalet!

    Kramkram!!

    SvaraRadera