måndag 18 april 2011

Finaste påskpyntet


Godmorgon!

Har helgen varit bra? Vi har haft en riktigt skön helg, vilken värme det var igår! Jag passade på att ta en joggingrunda på kvällen, alldeles vid solnedgången, det var så vackert! Tyvärr är mina skor ingen höjdare, de klämmer på fel ställen så nu är nya beställda som jag hoppas kommer i veckan!

Det allra finaste påskpyntet har Albin gjort. Man blir så glad när barnen kommer hem med sina alster, som han kämpat med denna tupp! Hur påskpyntar ni era hem? Här ska lite påskblommor inhandlas men sen får det nog räcka!

Kram M

7 kommentarer:

  1. Hej. Ja visst ger det en mysig känsla till hemmet och mamma hjärtat blir varmt när barnen kommer hemmed sitt fina pynt de jobbat hårt med. Här pynttas det förövrigt inte så hemskt mycket påsk heller. Lite fjädrar, blommor och ägg.

    SvaraRadera
  2. Ja det värmer verkligen ett mamma-hjärta när barnen kommer hem och stolt visar upp vad de själva har skapat.

    Vad härligt med en löptur i solnedgången.

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  3. Pyntar inte så mycket, har fixat ett ris och det får nog räcka. Förutom barnens pyssel då :-)

    SvaraRadera
  4. Visst är det underbart med våren, här håller jag mig till promenader det funkar också. Bästa tiden är på morgonen när alla sover i familjen då brukar jag smyga ut på mina promenader. Undrar om jag kan låna en bild av dig på din underbara skafferidörr? tänkte sätta ut en annons i lokal tidningen under önskas köpa en dörr till våran skrubb?? Tacksam för svar. Ha en bra dag.
    kram Theres

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig färgklick! Själv pyntar jag inte så värst mycket, tycker det ser så barnsligt ut hos mig hur jag än gör, finare hos alla andra :)

    SvaraRadera
  6. den kyllingen var toppers. liker! fargerik og skikkelig festlig!!!
    nyt våren,

    klem Tove i dronninghuset.blogspot.com

    SvaraRadera