tisdag 24 augusti 2010

Sensommar

Tack för ert otroliga stöd! Jag kommer att ta bort möjligheten för er att kommentera mina inlägg för ett tag. Hoppas ni förstår varför. Nog ordat om detta!

Idag visar jag några bilder från vår trädgård. Jag har inte hunnit med en bråkdel av det jag önskat göra där i år, det får bli framöver! Nu kommer en tid där planeringen kan ta över i lugn och ro. Vårt stora gamla äppelträd är något som jag håller mycket kärt. Lite nya sensommarblommor i en gammal zinkbalja från gården. Jag försöker njuta av kvällssolen när jag står och målar ute om kvällarna. Mycket målning blir det, jag hade aldrig kunnat ana att det fanns så många detaljer på ett hus utsida, men det gör det sannerligen!

Kram M


Gammal zinkbalja och vackra höstblommor i vitt och ljusrosa


Älskade gamla äppelträd, ger skugga när solen skiner


En bröllopspresent från Trådspira


Gammal stol som jag fått till skänks och månadssmultron i gammal zinkhink

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar