torsdag 15 oktober 2009

Hjärtljusstaken


Hej vänner!

Hoppas ni har det bra! Bloggen har inneburit många nya bekantskaper, så mycket glädje och kunskap för mig! Det händer rätt mycket "bakom kulisserna" också. Jag får många mail med frågor om mitt hem och beställningar vilket jag verkligen tycker är kul! Så fortsätt maila!

Det som toppat listan av frågor ändå sedan starten för 2 1/2 år sedan är frågor om min Hjärtljusstake! Jag har visat er den vid flera tillfällen. Den är verkligen en favorit hemma hos oss. Jag äger två, köpte den första för fyra år sedan. Den var inte helt billig så när jag äntligen hade råd var lyckan total! Och faktum är att jag brukar tröttna på saker men inte denna, som får pryda våra fönster året om!

Nu till saken, tillverkaren Westergaard & Kovacs, har inte tidigare haft varken hemsida eller nätbutik men det är nu på gång! Kika här så får ni se! De har dessutom massor av andra heeeelt underbara produkter!

Detta är originalet vill jag påpeka, det har på senare tid kommit många kopior, men i mitt tycke och smak är de inte på långa vägar lika vackra som denna!

Kram M

18 kommentarer:

  1. Den är så fin din ljusstake och jag håller med dig, orginalet är vackrast! Ha det fint// Jasmin

    SvaraRadera
  2. Åh så vacker den var - vad kostar den?

    Kram Maud

    SvaraRadera
  3. Nydelig lysestake;) Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  4. Heej
    Den där ljusstaken är underbar! Ska genast gå in och titta ;o)

    Kram Erika

    SvaraRadera
  5. Ljusstaken är verkligen fin, förstår att den är en favorit för många!!


    Ha en fin torsdag!
    Kram Gunilla i Singapore

    SvaraRadera
  6. Den är verkligen jättevacker och har en kopia som jag också tycker är fin även om originalet inte går av för hackor. En dag ska jag slå till ;-)

    Har mailat dig!

    kram Mia

    SvaraRadera
  7. Åh vad fin den är, förstår din glädje över den!
    Ha en fin dag!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  8. Jättefin! Förstår att du är nöjd över det köoet- vissa saker tröttnar man aldrig på..
    Kram /Anna

    SvaraRadera
  9. Ljusstaken är jättefin, den förtjänar verkligen att få stå framme året om!

    SvaraRadera
  10. Hej!
    Så fin lysestake :-))

    Håper du får en flott dag!
    Klem Jorid

    SvaraRadera
  11. Håller med om att hjärtljusstakarna från Westergaard och Kovacs är de absolut finaste. Äger två som jag heller inte tröttnat på efter att ha haft dem i många år... De är ju alldeles underbara! Tack för tipset om nätbutiken!
    Hälsningar
    Maria

    SvaraRadera
  12. Den är såååå fin! Vit och ljuvlig! Ha en skön helg! Kram E

    SvaraRadera
  13. Hjärtljusstaken äver verkligen supersnygg, men dyr. För något år sedan så skickade jag upp min mamma till vikarbyn att köpa julklapp till mig, ingen av oss visste vad den kostade kan tilläggas och hon kom tomhänt tillbaka. Det blev en kopia från Furutorp istället :)

    /Sussi

    SvaraRadera
  14. Såg en sådan ljustake på Clas Ohlsson för några dagar sedan:). Inte lika fin som din men helt ok för 199 kr. Underbar blogg förresten!

    SvaraRadera
  15. Kjempe-flott lysestake!! Fint bilde! Du har et sååå vakkert hjem!

    Ha en strålende helg!

    Klem Anette:)

    SvaraRadera
  16. Ljusstaken är verkligen superfin!

    /mittlillasommarhus.blogg.se

    SvaraRadera
  17. Förstår att många frågar om den, den är verkligen jättefin!

    SvaraRadera
  18. Hei
    Har kost meg med å se og lese bloggen din i dag. Så fint dere har det. Forelsket meg helt i kjøkkenet, MMM.....

    SvaraRadera