söndag 18 november 2007

Och vinnaren är....

Nästan 100 gissningar blev det! Två personer gissade rätt! Svart/vitt var det populäraste svaret, vissa gissade på att jag var mer en blå person än en rosa, tji fick ni! Jag är en otroligt rosa tjej, i alla fall när det kommer till kläder och accesoarer! Jag älskar tjejiga blusar och toppar, klär mig nästan alltid i rosa, brunt eller vitt! Så dessa färger vill jag ha på min almanacka! Brun bakgrund och rosa text, dvs nr 14 och nr 11!

Två personer svarade rätt! Julia och Nilla! Vem vann? Kolla in filmen, det är sonen som drar den lyckliga vinnaren!


Kram M

12 kommentarer:

  1. Nämen va kul! Jag gissade rätt =)

    Grattis till julia!

    Roligt med fler som gillar brunt och rosa =)

    Hoppas du får en jättebra vecka som kommer!

    Kram Nilla

    SvaraRadera
  2. Vilket roligt inslag!:)

    Älskar dina julpållar!

    /Mari

    SvaraRadera
  3. Asch, nu missade jag tävlingen.. Men grattis Julia! Bra färgval tycker jag och härligt att höra din röst! kram!

    SvaraRadera
  4. Men inte luras så där ju. Brunt och rosa...det stääämmer ju inte. Så mycket vitt..med lite svart...och pytteblått i hela ditt hem och på dina bilder här i bloggen...och så är du en rosa och brun tjej. Dra mig baklänges på en skottkärra säger jag bara.

    Grattis Juliah... ;-)

    (Gullig lottdragning)

    Kram Bea

    SvaraRadera
  5. Hurraaaaa! :)

    Är så glad, vi har samma smak hihi!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  7. Grattis Julia, vad kul att du vann!
    Brun o rosa är ju såå fint,dotterna får stå ut med mammas brun/rosa smak på många av sina kläder som jag handlar hihi
    Kram, Mia

    SvaraRadera
  8. Aj då, där tog man fel brun ..jag valde mellan de två bruna (nummer 3 och nummer 14 ...) kände på mig att du var brun och rosa :-)
    Grattis du som vann!

    SvaraRadera
  9. Det var ett annorlunda inslag. Du lät inte så dalmasig heller. Kram från syster.

    SvaraRadera
  10. Hej så kul ...för de som vann allstå:) grattis får man säga till denl ycklige...PIA

    SvaraRadera
  11. vilken gullig liten film! :) grattis julia då! :) kram / sofie

    SvaraRadera
  12. Grattis till den lycklige!

    Ha´en skön vecka!
    Miamaria

    SvaraRadera